Prekių pristatymas

Prekės pristatomos per tam tikrą terminą, kuris nurodytas prie kiekvienos prekės. Jeigu pristatymo laikas Jums yra netinkamas – galite susisiekti telefonu: +370 67961355 (darbo laikas: I-IV: 8.30-17.00 V: 8.30-16:45) arba elektroniniu paštu: info@gtenta.lt. Jeigu prekės negalime pristatyti per nurodytą terminą, informuojame klientus nurodytu telefonu arba elektroniniu paštu.

Prekes atsiimti galima keliais būdais:

  1. NEMOKAMAS prekių atsiėmimas gtenta.lt sandėlyje, adresu 9-ojo Forto g. 67, Kaunas.
  2. Galimas pristatymas „Omniva“, „DPD“ ir „LP EXPRESS“ paštomatuose Jums patogioje vietoje:
  • Dėl pandemijos laikotarpio pristatymo laikas gali skirtis;
  • Į paštomatus galime pristatyti tik tas prekes, kurios savo dydžiu telpa į paštomatų skyrius (vėliavos, vėliavų kotų laikikliai ir kt.). Jei prie pasirinktos prekės nematote pristatymo į paštomatą, vadinasi ši prekė tiesiog fiziškai netelpa į paštomato skyrių, todėl prekę galime pristatyti kurjeriu Jūsų nurodytu adresu;
  • Užsakytas prekes iš terminalo būtina atsiimti per 3 darbo dienas po gauto pranešimo apie pristatytas prekes;
  • Atsiimti prekių vykite tik gavę pranešimą SMS žinute bei el. paštu, kad Jūsų prekė paruošta atsiimti.
  1. Prekės pristatomos tiesiai jums į namus ar į darbovietę per kurjerį. Prieš atvažiuodamas, kurjeris Jus informuos skambučiu arba SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką. Pristatymo laikas:
  • I-V 08:00 - 18:00 val. – 18:00 - 22:00 val. (didžiausiuose miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Utenoje ir Telšiuose);
  • I-V 08:00 - 18:00 val. (kiti miestai, miesteliai, rajonai).

Dėmesio! Dėl COVID – 19 pandemijos, siekiant užtikrinti saugų paslaugų teikimą nuo 2020.11.07 d. keičiasi teikimo tvarka. Informuojame, kad siuntos pristatomos bekontakčiu būdu, t. y. prekes kurjeriai palieka prie kliento durų, tuo užtikrindami saugų atstumą.